ל
ת
ר
ו
ם

תרומתך לקרן החדשה לישראל מקדמת מציאות דמוקרטית, שוויונית וצודקת יותר.

כל תרומה מסייעת לנו להמשיך לפעול למען ערכי הקרן. רק ביחד נתרום להגשמת עתיד טוב יותר עבור כולנו.

כיצד אנחנו פועלים

ללא קטגוריה

להחזיר, לסיים, להתקדם!

צוות הקרן החדשה לישראל

04 באפריל, 2024

להחזיר את החטופים, לסיים את המלחמה ולדון בדחיפות בעתיד המדיני האסטרטגי של האזור. אסור שפוליטיקה קטנה וקיצונית תמנע מאיתנו אפשרות לשינוי ותקווה

"מי שהפקיר חייב להחזיר". הפגנת משפחות החטופים. צילום: דוד פזואלו / פלאש90

הזמן אזל.
אנו מוכרחים לדרוש מנהיגות אחראית שלא יורקת לידידינו בפנים. מנהיגות שעל פני המוות מקדשת את החיים – הרי ניצחון אמיתי לא משיגים במלחמה אלא בשלום וביטחון – לכל מי שחי כאן.

קצנו בתרבות השקר; אין ולא יהיה "ניצחון מוחלט" כשמאות משפחות ישראליות לא יודעות מה עלה בגורל יקיריהן. אין ניצחון כשישראל הופכת למדינה מצורעת בעולם ומתנכרת אפילו ליהדות התפוצות. אין ניצחון כשמאות אלפי אזרחי מהדרום והצפון פליטים בארצם. אין ניצחון כל זמן שמתחולל אסון הומניטארי שמחריב חיי מיליונים ברצועת עזה. אין ניצחון בילדים רעבים.

ממשלת ישראל קיבלה את מלוא האשראי הבינלאומי להגן עלינו, אך סרבנותה לדון ביום שאחרי מבהירה מעל לכל ספק שהיא גוררת רגליים במכוון. במקום לפעול כדי לקדם סוף לסכסוך תוך ניצול חלון ההזדמנויות להסכמים נוספים עם מדינות האזור, היא פוגעת במשפחות החטופים ובסיכויי הצלת החטופים עצמם. היא ממשיכה ומפלגת את העם, מזניחה את אזרחי ישראל הערבים ומשילה מעצמה כל ערך של מוסר – בין אם יהודי או אוניברסלי.

הקרן החדשה לישראל הייתה מהראשונים לפעול למען נפגעי הטבח ולשכן אלפי מפונים במלונות בזמן שהממשלה הייתה משותקת. אנו תומכים במטה משפחות החטופים ובמאבקם הצודק מתחילת המלחמה, פועלים להפקת מידע חשוב על הטבח הנורא, ומחזקים שלל פעילויות ויוזמות הומניטריות של ארגוני החברה האזרחית.

עכשיו זה הזמן להירתם מחדש. חייבים להחזיר את החטופים, לסיים את המלחמה ולדון בדחיפות בעתיד המדיני האסטרטגי של האזור. יש הצעות רציניות על השולחן מארה"ב וממדינות ערב המתונות. אסור שפוליטיקה קטנה וקיצונית תמנע מאיתנו אפשרות ממשית לשינוי ותקווה.

הגיע הזמן לסיים את המלחמה 🎗️

שתפו את הכתבה

הרשמו לניוזלטר הקרן

הירשמו עכשיו לחדשות הקרן וקבלו עדכונים מחזית המאבקים האזרחיים, הצלחות והישגים ואת מה שלא תמיד מגיע לתקשורת הממוסדת. קחו חלק פעיל במאבק על שמירת וחיזוק אופייה הדמוקרטי של ישראל